Zwroty i reklamacje

Masz 14 dni na zwrot produktu.

Jeśli odsyłasz do nas produkt, środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni licząc od dnia, w którym dotrze do nas Twoja przesyłka.

  • W przypadku płatności przez Przelewy 24 (szybki przelew, BLIK lub karta płatnicza), środki zwrócimy Ci tą samą metodą.
  • W przypadku płatności za pobraniem, środki zwrócimy na konto wskazane w formularzu zwrotu.
WAŻNE: przy odsyłaniu produktów spakuj wszystkie do jednego zbiorczego pudełka.
W przypadku większej liczby produktów dopuszczalne jest sklejenie poszczególnych paczek ze sobą za pomocą folii stretch lub taśmy, w sposób uniemożliwiający ich rozłączenie podczas transportu.

Po wypełnieniu formularza zwrotu w ciągu 24 godzin wyślemy do Ciebie etykietę nadawczą do naklejenia na paczkę. Wyślesz ją w placówkach Poczty Polskiej. 

Formularz zwrotu / reklamacji




    Wybierz powód, dla którego chcesz zgłosić zwrot.

    Wybierz powód zwrotu z listy:

    Wybierz powód reklamacji z listy:

    Jaką metodą opłacałeś/aś to zamówienie?

    Zwrócimy Ci środki na konto, z którego opłaciłeś zamówienie.

    Podaj numer konta, na które mamy zwrócić Ci pieniądze za to zamówienie.